he

Tuesday, August 30, 2011

උගුඩුවන්ට ඇටිකෙහෙල් කැවීම නොහොත් කලා කරුවන්ට කර්තෘ භාග ගෙවීම.


මහරාජා ආයතනය පසුගියදා පැවැත්වූ සුපර්ස්ටාර් අවසන් තරඟයෙදී තමා ඉතා අගනා සත් ක්‍රියාවකට අතගසා ඇති බව පෙන්වීය. තමන් විසින් තම නාලිකාවේ සුපර් ස්ටාර් වැඩ සටහන සඳහා උපයෝගී කරගත් පැරණි ගීත සදහා අදාල කලාකරුවන්ට කර්තෘ භාග ගෙවුවේය. නමුත් සමහර කලාකරුවෝ නොපැමිනි අතර සමහරුන්ගෙ මුහුනුවල වූ ශෝකාකුල ස්වරූපය "අනේ ඇය් අපි කලාකරයෝ වුනෙ " යන හැගීමක් ඉස්මතු විය.
කර්තෘ භාග ගෙවීම වරදක් සේ මම නොදකින්නෙමි. ඇත්තෙන්ම එය සිදුවිය යුත්තකි. නමුත් මට පේන හැටියට මට හැගෙන හැටියට මෙම ආකාරයට කර්තෘ භාග ගත්තවුන් සදාකාලිකවම මෙම ආයතනය සිදුකරනු ලබන බුද්ධිමය දේපල මංකොල්ලකෑම් වලට කතා නොකරනු ඇත. ඔවුන්ට එසේ කතා කල නොහැක්කේ මා ඉහත කියූ ආකාරයට ඇටිකෙහෙල් කෑ උගුඩුවන් වන නිසාය.
ප.ලි: මෙම ලිපියට අදාල කරුණු මගේ පෞද්ගලික අදහස් වන අතර ඔබගෙ අදහස් ඉදිරිපත් කරන්නේනම් ඉතා අගේ කොට සලකමි
වැඩි විස්තර පසුවට

3 comments:

  1. කොල්ලෝ මරැ අඩියක් අල්ලන්න යනවා වගේ!!! එල එල පොස්ට් 1 මරැ

    ReplyDelete

මගේ මේ ලිපියට ඔයගොල්ලන්ට හිතෙන්නෙ මොනවද ?
…පුංචි සටහනත් මට වැදගත්, හරි වැරදි හදාගෙන ඊලග ලිපිය ලියන්න ..